Krakau - Donderdag 28 september 2017

28 september 2017 - Krakau, Polen

Helaas was de laatste dag van Krakau aangebroken. Rond 8 uur gingen we opstaan en de laatste dingetjes inpakken. Want om 10 uur moesten we bij het Wawel kasteel zijn. Het Wawelkasteel zag er supermooi uit! Zelf was ik er nog nooit binnen geweest. Het zag er heel ouderwets maar chique uit. Nadat we door het kasteel hadden gelopen, gingen we door de Drakengrot. Ze zeggen dat er een draak zat, maar eigenlijk zaten daar prostituees voor de eigenaar van het huis. Dat hadden we toen natuurlijk geleerd bij de fietstocht.

Na het Wawelkasteel hadden we nog even vrije tijd. We zijn toen met een paar mensen naar de McDonalds gegaan om wat te eten. Voor 12 uur gingen we weer naar het hostel toe om onze koffers op te halen, want om 12 uur vertrokken we naar het vliegveld Katowice. Tijdens de busreis en de vliegreis had ik alleen maar geslapen. Ik was namelijk heel erg moe van deze leuke week.

Rond half 7 waren we weer terug op Schiphol en we hadden best snel weer onze koffers dus dat was erg chill. Nadat we onze koffers hadden gepakt werden Kevin en ik opgehaald door Kevins vader en gingen we weer richting huis.

Ik heb een super leuke week gehad! Ook was erg gezellig en heb ik toch een paar nieuwe mensen leren kennen. Bedankt voor alles!